Zgodnie z art. 47b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.z 2015 r. poz. 520) właściciele nieruchomości zabudowanych lub inne podmioty uwidocznione w ewidencji gruntów i budynków, które takimi nieruchomościami władają, mają obowiązek umieszczenia w widocznym miejscu na ścianie frontowej budynku tabliczki z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru. Na tabliczce, o której mowa w pkt.1, oprócz numeru porządkowego zamieszcza się również nazwę ulicy lub placu, a w miejscowościach bez ulic lub placów albo posiadających ulice lub place bez nazw - nazwę miejscowości. W przypadku gdy budynek położony jest w głębi ogrodzonej nieruchomości, tabliczkę z numerem porządkowym umieszcza się również na ogrodzeniu. Powyższe aspekty mają znaczenie dla jakości i skuteczności dostarczanej do mieszkańców korespondencji ale także istotnie usprawniają działania wszystkich podmiotów, dla których łatwość identyfikacji adresu jest niezwykle ważna dla ratowania życia i zdrowia, oraz zapewnienia bezpieczeństwa obywateli.
Prosimy mieszkańców o przystosowanie się do wyżej wymienionych obowiązków.