WAŻNE DLA MIESZKAŃCÓW!

Wersja do wydrukuWersja PDF

Burmistrz Zelowa uprzejmie informuje, że w związku ze zmianą zasad gospodarowania odpadami komunalnymi obowiązującą od dnia 1 lipca 2013 r., należy wypowiedzieć wszystkie zawarte umowy na odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości. Wypowiedzenie umowy powinno nastąpić ze skutkiem na dzień 30 czerwca 2013 r.

W celu ułatwienia Mieszkańcom Gminy Zelów załatwienia formalności, o których mowa powyżej, zamieszczamy poniżej w załącznikach  gotowe wzory wypowiedzenia umowy na odbiór odpadów komunalnych do pobrania i wydrukowania. Wzór wypowiedzenia można również pobrać w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Zelowie, ul. Żeromskiego 23. Wypowiedzenie umowy należy dostarczyć do firmy odbierającej odpady komunalne najpóźniej do dnia 30 marca 2013 r.

Szczegółowych informacji na ten temat udziela Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, e-mail: gk@zelow.pl, tel. 044/634 10 00 wewn. 55.