Zastępca Burmistrza Zelowa
| Anetta Mądry
Od kiedy zatrudniony: 02-01-2019 Poziom wykształcenia: wyższe Kierunek wykształcenia: filologia Telefon: 44/6341 000 wew. 11
|
Zadania i kompetencje
Zastępca Burmistrza Zelowa koordynuje działania z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, ochrony środowiska, gospodarki nieruchomościami i rolnictwa.
W szczególności do zadań Zastępcy Burmistrza należy:
- podejmowanie działań w zakresie kompleksowego rozwiązywania problemów wynikających z zadań gminy w w/w dziedzinach,
- zastępowanie Burmistrza Zelowa w czasie jego nieobecności,
- nadzór nad pracą podległych referatów i gminnych jednostek organizacyjnych,
- akceptowanie materiałów kierowanych na sesje Rady i posiedzenia komisji,
- dokonywanie okresowych ocen działalności nadzorowanych jednostek,
- monitorowanie realizacji uchwał Rady Miejskiej oraz wniosków komisji,
- podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu pozyskiwania środków do budżetu gminy,
- uczestniczenie w posiedzeniach Rady Miejskiej i jej komisji,
- pełnienie funkcji reprezentacyjnej w imieniu Burmistrza Zelowa,
- udzielanie wywiadów i informacji środkom masowego przekazu w sprawach gminy dot. powierzonego zakresu działania.
Poza w/w zadaniami Zastępca Burmistrza nadzoruje pracę referatów:
- Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
- Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa,
oraz gminnych jednostek organizacyjnych:
- Zakład Usług Komunalnych w Zelowie Sp. z o.o.,
- Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zelowie Sp. z o.o.