| Tomasz Jachymek
Od kiedy zatrudniony: 22-11-2018 Poziom wykształcenia: wyższe Kierunek wykształcenia: pedagogika Telefon: 44/6341 000 wew. 27
|
Zadania i kompetencje:
1. Burmistrz koordynuje działania w zakresie spraw społeczno-gospodarczego rozwoju gminy, nadzoruje działania Zastępcy Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika oraz kierowników referatów.
2. W szczególności do zadań Burmistrza należy:
- reprezentowanie gminy Zelów na zewnątrz,
- dokonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu oraz wobec kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, będących samodzielnymi pracodawcami samorządowymi,
- przedkładanie Regionalnej Izbie Obrachunkowej uchwały budżetowej, uchwały w sprawie absolutorium oraz innych uchwał i zarządzeń objętych zakresem nadzoru Izby,
- przedkładanie Wojewodzie uchwał Rady i zarządzeń,
- przedstawianie Radzie kandydatów na stanowisko Skarbnika Miasta,
- ogłaszanie uchwały budżetowej i sprawozdania z jej wykonania,
- podejmowanie decyzji majątkowych dotyczących zwykłego zarządu mieniem gminnym w obowiązującym trybie,
- kierowanie bieżącymi sprawami gminy,
- wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- udzielanie pracownikom upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych,
- wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej gminy,
- kierowanie akcją w razie wystąpienia na terenie gminy zagrożenia klęską żywiołową,
- podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu pozyskiwania środków do budżetu gminy,
- wykonywanie innych zadań przewidzianych odrębnymi przepisami,
- nadzorowanie gminnych jednostek organizacyjnych i dokonywanie okresowych ocen ich działalności,
- udzielanie wywiadów i informacji środkom masowego przekazu w sprawach gminy,
- sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem kontroli zarządczej .
3. Poza zadaniami określonymi wyżej Burmistrz nadzoruje pracę niżej wymienionych referatów i jednostek równorzędnych:
- Referatu Zamówień Publicznych, Inwestycji i Strategii,
- Stanowiska d/s promocji i informacji,
- Stanowiska d/s obsługi prawnej,
- Pełnomocnika d/s informacji niejawnych,
- Stanowiska audytora wewnętrznego,
- Stanowisko Inspektora Ochrony Danych