Zastępca Burmistrza Zelowa

Wersja do wydrukuWersja PDF
zastępca burmisrza             Anetta Mądry
  • Od kiedy zatrudniony: 02-01-2019
  • Poziom wykształcenia: wyższe 
  • Kierunek wykształcenia: filologia
  • Telefon: 44/6341 000 wew. 11
  • Adres e-mail: a.madry@zelow.pl

Zadania i kompetencje
Zastępca Burmistrza Zelowa koordynuje działania z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, ochrony środowiska, gospodarki nieruchomościami i rolnictwa.

W szczególności do zadań Zastępcy Burmistrza należy:
  • podejmowanie działań w zakresie kompleksowego rozwiązywania problemów wynikających z zadań gminy w w/w dziedzinach,
  • zastępowanie Burmistrza Zelowa w czasie jego nieobecności,
  • nadzór nad pracą podległych referatów i gminnych jednostek organizacyjnych,
  • akceptowanie materiałów kierowanych na sesje Rady i posiedzenia komisji,
  • dokonywanie okresowych ocen działalności nadzorowanych jednostek,
  • monitorowanie realizacji uchwał Rady Miejskiej oraz wniosków komisji,
  • podejmowanie przedsięwzięć i inicjatyw w celu pozyskiwania środków do budżetu gminy,
  • uczestniczenie w posiedzeniach Rady Miejskiej i jej komisji,
  • pełnienie funkcji reprezentacyjnej w imieniu Burmistrza Zelowa,
  • udzielanie wywiadów i informacji środkom masowego przekazu w sprawach gminy dot. powierzonego zakresu działania.

Poza w/w zadaniami Zastępca Burmistrza nadzoruje pracę referatów:
  1. Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska,
  2. Referat Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa,
oraz gminnych jednostek organizacyjnych:
  1. Zakład Usług Komunalnych w Zelowie Sp. z o.o.,
  2. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zelowie Sp. z o.o.